onsdag 16 januari 2013

Jag kommer inte på en passande rubrik...


Det fick bli en bild på mig och min fina vän Ronja sen i höstas!
______________________________________________________________________________

Jag försov mig i morse, trots att vi hade sovmorgon... ehe.
När jag kom till skolan fick jag veta att jag knappt behövde va där och dessutom hade jag datorn hemma som vi behövde extra mycket just idag. Såå jag for hem igen, gjorde lite fika och försökte göra lite skolarbete, när det inte gick så bra längre så läste jag lite ur en bok innan jag for tillbaka till skolan för lunch.

Vi såg esteternas sceniska idag och alla sjöng, spelade och dansade riktigt bra! Vi i IC3 hade sedan överlämning av IC Fashionshow till tvåorna vilket också gick bra och sen fick vi äntligen åka hem där jag nu suttit sen dess med en tekopp i den ena handen och en bok i den andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar