måndag 3 september 2012

Sommar och skolstart

Det har varit en extra lång bloggpaus ända sen maj och även om "jag ska försöka bättra mig" så lär det dröja ett tag tills nästa uppdatering igen, så njut av detta halvdåliga inlägg medans ni kan! (på egen risk)

Okej, EN bra grej med sommaren, nä det går inte för det har varit så mycket som varit bra! midsommar spenderade jag med två underbara tjejer. Sen var det jobbet, det rullade på bra och tur är väl att man har så härliga människor omkring sig som gjorde dagarna kortare och hundra gånger roligare.
EN tredje grej som gjorde sommaren till den bästa var resan till Italien. det var sjukt varmt och sol jämt! vi åkte dit för att vi skulle fira farmor som fyllde 70 år.


Två veckor av skolan har gått och jag är fett taggad!! eller ja, inte riktigt på läxor och prov men det fattar ju vem som helst... Lite skojigt är det ju med en kurs på park också men det blir jobbig när man inte har bil!
Det är iallafall 25 dagar kvar till 250 dagars!!! :D man ska väl försöka klä ut sig på nått vis men alla tänker väl lite dirty när man hör "cops'n'crooks", eller är det bara jag...?

The end! typ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar