onsdag 5 september 2012

FUNDERINGAR och TATUERINGAR

Dagens TVÅ:

JAG HAR EN TATUERING
eller inte än men snart... (it's just invisible to you)
Jag har ganska länge, eller ett bra tag iallafall, tänkt göra en tatuering och jag vet precis vad jag vill ha men dock inte vart den ska sitta...? det är ju skönt att kunna gömma den om jag vill men samtidigt så vill jag att den ska synas!
Gaaah!! I-landsproblem, jag vet, men eftersom att den ska sitta... ja, nu vart jag än väljer att tatuera in den... så vore det ju inte helt fel om man blev svinjävla nöjd! :))
           - don't be shy, kom med förslag om ni har ett!

JAG SKA FLYTTA
nä det ska jag faktiskt inte, men jag vill!! eller juste.. snart ska jag.
Jag försöker väga för/nackdelar med att antingen plugga efter gymnasiet eller åka iväg på barskola i Miami i fyra veckor och sedan vidare till alperna för att jobba och åka snowboard där :D hur kul vore inte det!
Hur som helst så ska jag, oavsett i vilken ordning det blir, plugga i Stockholm och jag ska nog läsa inom marknad och PR. Läste i Stockholmsuniversitetets katalog och där fanns ett program som lät helt galet intressant! jag vill nästan börja plugga där på en gång. Kan man hoppa över sista året på gymnasiet och gå direkt till universitetet?
haha hjälp, jag är ju galen, jag vill inte köpa lägenhet i Stockholm egentligen, det är dyrt! men jag antar att man får gå på känsla ibland och min känsla säger att jag ska till Stockholm!

Jaaa, det här var ju ett ganska speciellt inlägg, jag vet inte ens om nån orkade läsa?! men oavsett vilket så publicerade jag det ju? Mina egna konstiga tankar i min blogg, det är ju typ en mindre hemlig dagbok som vem som helst kan läsa :)

enjoy life as it is

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar