lördag 10 december 2011

The pursuit of my dreams

Försöker bli lite bättre på blogga men vad ska man skriva om då det inte händer ett skit?! "hade lektioner som vanligt på skolan idag sen åkte jag hem och gjorde läxor", "helg.. ja vad ska man göra idag då?..." det vill ju säkert alla höra om?
Men ja, jag har galet med träningsvärk i vaderna, vi blev indelad i grupper när vi hade bad (i torsdags) och den ena skulle göra övningar som tå-, armhävningar och typ situps medan andra gruppen hade livräddning i vattnet. Jag stod och gjorde tåhävningar i flera minuter och nu kan jag nästan inte gå som en normal människa... otränad? svar JA!

Tänkte att jag skulle skriva lite om drömbilen också.
Nya Lamborghini Aventador sägs ska göra 0-100km/h på 2,9 sek och maxfarten ska uppnå 350 km/h. Aventador, med en V12:a på 700 hk, är Lamborghinis murciélago-efterträdare och ska premiärvisas i början av mars nästa år på Genèvesalongen.
http://www.teknikensvarld.se/2011/03/03/12203/lamborghini-aventador-lp-700-4--tjuren-ar-los/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar