måndag 5 december 2011

A little bit better

Sitter och läser Jared Diamond Vete, Vapen, Virus-boken (livetsuuger), man kollar ut och ser att det snöar....
.... livet blev just en aning bättre! <3
Slutade tidigt idag och skulle låna en bok, ja precis, jag skulle låna en bok. Tur var att jag hade Lisa med mig men bibliotekstanten måste trott att jag hamnat fel, har nämligen inte hyrt en bok sen man gjorde den utflykten till arken i typ 4:an... Ja det slutade med att jag gick från skolan med en bok iallafall, eller gick och gick, snarare sprang ner till stan för att hinna ta ut pengar till bussen innan den skulle gå 4 min senare. När jag kom hem plockade jag fram en lussebulle och kollade lite tv innan det var dags att förbereda sig för en kväll av plugg, har läst hela SJU sidor nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar