tisdag 2 oktober 2012

INSPARK

Nu var det längesen man uppdaterade igen! Det har hänt en hel del i helgen. I fredags var det insparken (wohoo, 250 dagar till studenten!) och jag var "Special Police" som det stod på polismössan. Det var förfest hos mig innan vi drog på statt och där träffade man ju såklart massor av trevligt folk, kramkalas kan nog beskriva kvällen ganska bra!
På lördagen såg jag J20 Modo-Timrå med Ronja och sen tog vi en fika efteråt. Kvällen bestod av Mission Impossible-maraton och fruktsallad med Ellen och Julia, supermysigt och jättesent blev det!

Igår var det coopertest och jag lyckades förbättra min tid sen i våras med 1.53 min, så sjukt nöjd, det gjorde dagen!
Ikväll ska jag se hockey med pappsen, ska bara äta fööörst :D

bilder får komma en annan gång då jag inte har några på datorn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar