onsdag 30 november 2011

Sena nätter, denna gång med Jared Damond!

Rätt härlig dag idag, hade några lugna lektioner innan lunch och sedan ett läxförhör och matteprov efter. Matteprovet gick rakt åt h-vete, jag fattade ingenting! men det var 2 veckor sen jag hade en mattelektion sist så det är ju inte så konstigt...
Efter skolan satt jag kvar och läste lite ur vetevapenvirus-boken och svarade på frågor innan jag for hem och åt innan ridningen. Det gick riktigt bra och var riktigt kul, det var hoppning och jag red stallets största häst (endast 178cm i mankhöjd) :D
Fick pappas superburgare när jag kom hem och tog en efterlängtad dusch!

Nu ska jag krypa ner i sängen med Jared Diamond och plöja några sidor innan jag somnar :)
_____________________________________________________________________________________________

Skyller på att bilden är sen innan rummet var klart för att det är så stökigt (a)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar